24 Temmuz 2014 Perşembe

Tatile Birkaç Gün Kala

   Bir aydır tatil planları yaparken ne çabukta geçti zaman. 
Bikini yeni kıyafetler derken en önemli şeyi unutuvermişim. Zayıflamak ! Vermem gereken 5 kilo olduğu gibi yerinde duruyor. 
Son günlerde aklıma dert oldu. Fazlalıklarım daha bir gözüme batmaya başladı. 
Bir günde zayıflamaya çalışanlardanım bende ( ! ) 
Sabah sabah meyve nerden aklıma geldiyse. Kavunlu süt yapmaya karar verdim. (Sanırım benim uydurmam :D ) Kavunu rondodan geçirdim birazda süt ekledim. Kahvaltıma çok büyük renk ve farklılık kattı. Tadını da çok sevdim.
 Kaloriyi dert etmeyenler içinde önerim dondurma katmaları. Çok güzel bir tat veriyor. Hem yapması basit hem de doyurucu . Artık bu tarz sağlıklı şeylere yönelsem daha iyi olacak gibi…


2 yorum:

  1. bunu tatilde denemiştim,tadı çok güzel
    ben içine buz da attım,nefis bişiyyy :)

    YanıtlaSil
  2. Bu sıcak günlerde gerçekten iyi oluyor :) beğenmenize çok sevindim :D

    YanıtlaSil